Thursday 8 March 2018

Harini memang aku sanggat happy weiiii ahahaha sebab novel paling aku suka... full episode version dramanya sudah keluar.. yuhuuuu gila lah. Memang gila. Aku ingat lagi sem pertama aku kat Somban masa tu entah cemana aku boleh borong banyak gak novel novel antaranya novel Gantung by Nadia Khan.. fuhhh. Mungkin nengok pada nama writter nya saja sudah ada kimia dengan aku.. apatah lagi isi plot dia... satu malam aku khatam novel tu sampai ke subuh. Aku siap tak boleh move on dengan novel tu berminggu minggu gak la... sampai aku dok rasa aku watak dalam tu. Kahkahakah. Tapi memang serius plotnya lain dari yang lain. Sangat luar biasa. Idea yang memang tak terjangkau dek minda tipikal penulis penulis lain. I really adore Nadia Khan ideas. And baru ni aku habis marathon drama yg diadaptasi tu... tak silap sampai episod 9 tak pun 10 dah ni.. tak sure... sebab memang aku main tengok je tanpa kira berapa episod aku dah cover. So far apa yang aku boleh kata... drama dia not bad!!!! I mean like yeahh you know when novel diadaptasi jadi filem or drama hasilnya macam nak termuntah or at least loya.. but ini.. aku boleh pegi. Nice. Watak Gibss tu lak dia kasik kat Randy yang bawak even pada awalnya aku memang hampir speechless dan tak boleh brain why him??? Tapi bila tengok watak yang dia bawak dalam ni... memang sama dengan Gibs yang di gambarkan dalam novel. Serius aku tak tipu... Farah pulak dorang bagi sapa ni Mentari de apa tah namanya.. okay.. tapi macam... mungkin tak seperti apa yang aku imagined dalam novel.. but dia okay jerr. Semuanya 16 episodes.. esok aku akn khatam semuanya kat opis huhuhu. Sangat bertauliah kan akuu. Kelasss. Ala plus kije aku pun banyak dah settle... aku dah boleh tersandar lega sambil layan movie fav aku. Ala lagi.. aku nak nulis lagi tapi aku kena tido... sok aku nak g kije awal so.. sok aku sambung nulis

2 comments:

  1. Download la cita tu boleh sharing sharing hihi muahciked

    ReplyDelete
  2. Aku ada sampai ep 4 je. Go for online

    ReplyDelete