Monday 26 February 2018

After 4 years.
Baru ku jengah blog ni. Sangat tak terjangka aku akn ke sini semula. Lately ni aku makin tertanya dengan diri aku.. itupun after sorang member aku ni buat penilaian ke atas aku. Aku memang takkan dapat bukak hati kat sesapa selagi aku letak Dia sebagai bench mark criteria lelaki yang padan dgn aku. That words... sampai sekarang.. terngiang ngiang kat kepala otak aku. Aku rasa member aku betul. Tapi masalahnya sekarang susah benau aku nak delete or nyah caj kan manusia tu out dari hidup aku. Payah tu hanya hati aku je yg rasa.. Damn. Its really suck and aku buntu. Padahal pada hakikinya aku bukan seorang yg terlampau loyal, setia or tak mudah move on pon. Aku sgt cepat move on. Tapi yelah... people change. Cuma aku tak sure aku punya change ni... good or bad. Sama ada bagus untuk aku atau merosakkan diri aku sendiri

No comments:

Post a Comment